Skatiname mokytojus dalytis gerąja darbo patirtimi, tuo, kas sukaupta, išbandyta praktiniame darbe, mokytis vieniems iš kitų, rinkti kolegų pasiūlytas idėjas bei jas taikyti savo darbe. Šiais mokslo metais Lietuvos mokyklų mokytojus vėl pakvietėme į Metodinę atvirų pamokų savaitę, turi vyko gruodžio 2-6 d. Visų dalykų mokytojai vedė pamokas pagal atnaujintas Bendrąsias programas, dalijosi gerąją darbo patirtimi su kolegomis. Šioje metodinėje savaitėje taip pat labai aktyviai dalyvauja mokyklų, dirbančių su iš užsienio grįžtančiais / atvykstančiais ir ukrainiečių vaikais, tinklo mokytojai. Labai džiaugėmės sulaukę svečių iš Vilkaviškio, Šalčininkų ir Vilniaus rajonų bei Vilniaus miesto ugdymo įstaigų. Iš viso buvo stebėtos ir analizuotos 42 atviros pamokos, dalyvavo 28 mokytojai iš 14 Lietuvos bendrojo ugdymo mokyklų, 2 mokytojai ir 10 mokinių iš Airijos Monaghano lituanistinės mokyklos ,,Lietuvos vaikai“. Metodinėje savaitėje dalyvavo 9 mokyklų, dirbančių su iš užsienio grįžtančiais / atvykstančiais ir ukrainiečių vaikais, 21 mokytojas. Mokytojų bendravimas ir bendradarbiavimas, keitimasis patirtimi skatina prasmingus pokyčius, įtakoja ugdymo kokybę.
Biudžetinė įstaiga
Duomenys kaupiami ir saugomi
Juridinių asmenų registre,
kodas 190979161
Dzūkų g. 43, LT-02116, Vilnius
tel/faks. +370 5 269 5173
Raštinės el. p. rastine@lietuviunamai.vilnius.lm.lt
I-V 08:00 - 17:00
Mūsų svetainė naudoja slapukus (angl. cookies). Šie slapukai naudojami statistikos ir rinkodaros tikslais.
Jei Jūs sutinkate, kad šiems tikslams būtų naudojami slapukai, spauskite „Sutinku“ ir toliau naudokitės svetaine.
Kad veiktų užklausos forma, naudojame sistemą „Google ReCaptcha“, kuri padeda atskirti jus nuo interneto robotų, kurie siunčia brukalus (angl. spam) ir panašaus tipo informaciją.
Taigi, kad šios užklausos forma užtikrintai veiktų, jūs turite pažymėti „Sutinku su našumo slapukais“.
Slapukų naudojimo parinktys
Jūs galite pasirinkti, kuriuos slapukus leidžiate naudoti.
Plačiau apie slapukų ir privatumo politiką.
Pasirinkimas | Paaiškinimas |
---|---|