Užsienio lietuvių šv. skyrius
- Titulinis
- Užsienio lietuvių šv. skyrius
- Metodinė veikla
- Konferencijų medžiaga
Konferencijų medžiaga
Vilniaus lietuvių namų Užsienio lietuvių skyrius kasmet organizuoja jau tradicija tapusiais respublikines, tarptautines konferencijas aktualiomis temomis. Šiame skyrelyje rasite vykusių konferencijų pranešimų medžiagą.
Edukacinės priemonės mokymui(si)
Alius Avčininkas Aktualizuota literatūrą matyti tekstą kontekste
Giedrė Kurlinskaitė LIETUVIŲ KALBOS MOKOMĖS ŽAISDAMI
Indrė Tumosienė Aš esu...
Indrė Tumosienė VAISIAI
Irina Delgiado Mokomoji lietuvių kalbos priemonė
Justas Račas Edukacinės priemonės mokymuisi
Justina Valterė Edukacinės priemonės įtraukiąjame ugdyme
Lina Spalvienė ir Živilė Meškėlienė Matomo mąstymo rutinos
Rasa Perednienė Nusiraminimo priemonės edukaciniame procese
Rūta Gražulienė ir Lina Kairiūkštienė Inovatyvių priemonių naudojimas
Vaiko sėkmė mokantis
Živilė Učkuronienė Vaiko-sėkmė-mokantis
Zita Bartkevičienė Kalbos ugdymo(si) principai ir būdai
Ernesta Kazlauskaitė-Tsakona Kūrybiškumas vaiko kelyje į sėkmę
Ernesta Baužaitė-Milžinė Lituanistinės mokyklėlės Danijoje
Daiva Jakavonytė-Staškuvienė Mokyklos susitarimai, padedantys įgyvendinti kompetencijomis grįsto ugdymo praktiką
Aistė_Bartkevičienė Mokymas(-is) per žaidimus(1)
Iš užsienio grįžusių atvykusių ir ukrainiečių mokinių įtrauktis
Vida Šarauskienė Saugios ir įtraukios aplinkos kūrimas
Violeta Meiliūnaitė Lietuvių kalba mokoma, mokoma vartojama
Zita Bartkevičienė Veiksmingi kalbinio ugdymo būdai
Edita Juozėnienė Iš užsienio grįžusių mokinių įtrauktis per praktinę veiklą
Ieva Davidavičiūtė Mokinių įtraukimas įveiklas naudojant Stop Motion Studio
Evelina Sakavičienė ir Viktorija Kaušienė Geroji patirtis ugdant dvikalbius vaikus lietuvių kalbos pamokose
- Asmenin darbo patirtis Ispanijoje ir Lietuvoje.
- Daryti gerus darbus visuomenei tiesiausias kelias pajusti gyvenimo prasmę.
- Dirbančių mokinių skaičius III-IV Vilniaus Senvagės gimnazijos klasėse.
- Kai noriu sunkiai dirbu, kai noriu tinginiauju.
- Kaip palikti įspūdį darbdaviui?.
- Mokinio galimybės suderinti darbą ir mokslą.
- Moksleivių darbo vasaros metu organizavimo ypatumai Lietuvoje ir baltarusijoje.
- Noriu būti savanoriu.
- Savanoriauti naudinga!
- Sėkmingas darbo pokalbis- pirmas žingsnis karjeros link!.
- Turi norų turi galimybę.
- Vasara metas naujai patirčiai.
- Vyresniųjų klasių mokinių darbo vasaros metu vertinimas ir įsidarbinimo galimybės.
- A. Razmantienė Reikalavimų mokytojų kvalifikacijai aprašas ir pasirengias dirbti kokybiškai .
- E. Nausdienė Pasiekimų vertininimas, standartizuoti testai ir kiti pradinio ugdymo klausimai .
- E. Nausdienė Kas/kokia yra kokybė pradiniame ugdyme?
- G. Šeibokienė Kad idėjos taptų praktika kasdiene .
- I. Grigaravičienė įkimokyklinio ugdymo organizavimo įtaka prieinamumui ir kokybei .
- L. Jankauskienė Keisti nuostatas įkimokyklinio ugdymo negalime laukti. Kur dėsime kablelį?
- R. Rupeikaitė Mūsų darželis informacinė sistema .
- T. Aidukienė Kaip užtikrinsime inkliuzinio ugdymo kokybę? .
Turkijos lituanistinės mokyklos mokytojos Živilės Šiškauskaitės geroji patirtis. >>.
- Auros Dambrauskienės lietuvių kalbos pamoka ( skaidrės ir planas )
- Rasos Mažeikienės lietuvių kalbos pamoka
- Rūtos Varnagirienės lietuvių kalbos pamoka
- Violetos Bartkienės lietuvių kalbos pamoka
- Zitos Damauskienės etnokultūros pamoka
- Vilmos Žemaitaitienės lietuvių kalbos pamoka ( skaidrės ir planas )
- Henrikos Prosniakovos paskaitos medžiaga
- Plenarinis posėdis
- Pradinio ugdymo sekcija
- Pradinių klasių gabių mokinių ugdymas kaimo mokykloje. R. Turskienė, V. Trasevskienė.
- Gabių mokinių skatinimo sistema Gilijos pradinėje mokykloje. E. Liutkuvienė.
- Gabių vaikų ugdymas pamokose ir neformaliojo ugdymo veikloje. Z. Bliznikienė, D. Volskytė.
- Pažinkime vaiką. V. Ručienė, D. Švedienė.
- Gabus vaikas? Renkuosi mokyti. D. Sutkaitienė, A. Labatmedienė.
- Gabių vaikų ugdymas pradinėse klasėse. D. Usonienė, G. Žemaitienė, A. Misiukonienė.
- Gabus vaikas, kūrybiška asmenybė projektinėje veikloje. G. Skaudienė, A. Frejienė, D. Mikalauskienė.
- Mūsų gabieji. T. Jakubcevič, R. Šocikienė, M. Guleckaja.
- Gabių vaikų ugdymas bendradarbiaujant. A. Semnienė, I. Charuienė.
- Kaip atpažinti gabų vaiką. B. Vyniauskienė.
- Gabus vaikas matematikos pamokoje. L. Hofteterienė.
- Kaip padedu mokiniams atskleisti savo gabumus, sugebėjimus ir įgūdžius mokantis matematikos. L. Pozdniakovienė, B. Stonienė.
- Projektinė veikla pradinio ugdymo koncentre. A. Gecevičienė, R. Mažeikienė, S. Ročienė, D. Stasinienė, R. Varnagirienė.
- Užsienio kalbų sekcija
- Gabūs mokiniai anglų kalbos pamokoje. E. Gruodienė, Ž. Kovėraitė.
- Gabių mokinių ugdymas integruotose pamokose. L. Skvirbienė.
- Pozityvumo ir natūralumo svarba ugdant gabių vaikų užsienio kalbos gebėjimus. E. R. Čenkutė.
- Gabaus mokinio gebėjimų ir įgūdžių lavinimas anglų kalbos pamokose. J. Pukelienė, D. Bielskienė.
- Gabus ar kūrybingas mokinys iššūkiai šiuolaikiniam mokytojui. J. Masilienė.
- Lietuvių kalbos sekcija
- Kūrybinis darbas: tradicijos ir inovacijos. Z. Brainskienė.
- Teksto transformacijos. Posmai, mįslėmis pavirtę. T. Hokienė.
- Kurti gali kiekvienas. V. Vaivadienė.
- Verslumo ir gimtosios kalbos integracija projekte Ugdykime raštingą verslininką. E. Kondrašovienė, R. Kučienė.
- Viešosios kalbos mokymas. D. Mileckienė.
- Lietuvių kalbos metodinės grupės darbo su gabiais, kūrybingais mokiniais patirtis. D. Čiunkienė, V. Laurinaitytė.
- Darbo su gabiais mokiniais galimybs lietuvių kalbos pamokose. L. Kazlauskienė.
- Gabių vaikų psichologinės problemos ir mokymosi sunkumai. R. Barkauskienė.
- Krybingumo ugdymo galimybės lietuvių kalbos pamokose. R. Gadeckienė.
- Gabus mokinys. Džiaugsmas ir iššūkis mokytojui. V. Patinskienė.
- Meninio skaitymo gebėjimų ugdymo svarba gilinant krinio suvokimo įgūdžius. L. Pagirienė.
- Kūrybiškas vaikas gabus vaikas?. K. Nugarienė.
- Diferencijavimo galimybės lietuvių kalbos pamokose dirbant su skirtingų gebėjimų mokiniais. V. Vilkyte-Žmaitaitienė.
- Tiksliųjų ir gamtos mokslų sekcija
- Mokinių gabumų ugdymas biologijos ir chemijos pamokose. L. Jonuaitė.
- Fizikos dalyko integracijos galimybės neformaliajame švietime dirbant su gabiais mokiniais ir jų tėvais. I. Gaidamovič.
- Virtualioji Varpo gimnazija - naujas gabių mokinių atrankos būdas. A. Matuzas.
- Matematinių uždavinių sistemos ypatumai matematinių gabumų atpažinimo procese. T. Bakanovienė.
- Darbas su gabiais mokiniais matematikos pamokoje. A. Kuzmarskienė.
- Matematikai gabių vaikų ugdymas Utenos Aukštakalnio progimnazijoje. A. Bareikienė, A. Varatinskienė.
- Integracijos galimybės matematikos pamokose dirbant su gabiais mokiniais. L. Miliuvienė.
- Papildomas IT mokymas NKKM kompiuterių mokykloje. E. Grignas.
- Metodinių priemonių panaudojimas dirbant su gabiais mokiniais. Z. Šiaulienė.
- Loginiai uždaviniai. M. Vainoras.
- Gabių mokinių krybiškumo puoselėjimas pamokose ir popamokinėje veikloje. G. Baltukienė.
- Gabus vaikas ir matematika. L. Buoželienė.
- Funkcijų tyrimas. V. Jonuienė.
- Gabus vaikas ir informacinės technologijos. V. Drumelien.
- Neakivaizdinė jaunųjų matematikų mokykla MINFai. K. Baranovska, A. Palkevič.
- Socialinių mokslų, technologijų ir menų sekcija
- Kraštotyra mokykloje. V. Laurutienė.
- Darbo su gabiais vaikais sistemos kūrimas Ukmergės Antano Smetonos gimnazijoje. L. Šuminskienė.
- Verslumo ugdymas formuojant intelektinį kapitalą. L. Kairiktienė.
- Gabių mokinių atpažinimo problemos. J. Žilinskytė.
- Gabiųjų mokinių istorinis ugdymas(-sis): idėjos ir patirtis. Ž. Vaškevičienė.
- Gabių mokinių ugdymo galimybės mokant(is) istorijos. I. Dudnienė.
- Gabių mokinių ugdymas per istorijos pamokas. S. Kaikarienė, R. Kulikauskienė.
- Gabių mokinių kūrybinės veikos sklaida viešosiose erdvėse. V. Karbauskienė, J. Navickienė.
- Krybiškumo ir meninių sugebėjimų ugdymas, pagalba atrandant saviraiškos būdus technologijų pamokose ir popamokinėje veikloje. S. Kontrimienė.
- Vaiko kūrybiškumo ugdymas technologijų pamokose. E. Juoznienė.
- Mokinio gabumų atskleidimas kryptingo meninio ugdymo procese Vilniaus Tuskulėnų vidurinėje mokykloje. D. Pilukienė, I.V. Umbrasaitė.